Ако смятате, че правата ви са били нарушени, били сте некоректно обслужен, за нередовни стоки или услуги, при изгубени банкови карти

0700 111 22 – денонощен телефон на потребителя към Комисията за защита на потребителите
02/807 30 30 – телефон на Комисията за Защита от Дискриминация
02/91 53 518 – телефон за информация и контакти с Комисия за защита на личните данни
02/81 06 955; 02/980 95 10 – телефони на Омбудсмана на Република България
0800 88 001 – горещ социален телефон, на който може да съобщите за некоректни работодатели или получите информация за помощи, осигуровки и пенсии.
0700 18 700 – информационен телефон на НАП
02/926 10 10 – контактен център на НОИ за запитвания на граждани.Работно време 9.00 до 17.30 през делничните дни.
02/97 02 616; 02/87 05 149 – при изгубена карта БОРИКА





{START_COUNTER}